Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers
grilbroodje
meer wow machinma + ik gitaar - film Vote_lcapmeer wow machinma + ik gitaar - film Voting_barmeer wow machinma + ik gitaar - film Vote_rcap 
Furryon
meer wow machinma + ik gitaar - film Vote_lcapmeer wow machinma + ik gitaar - film Voting_barmeer wow machinma + ik gitaar - film Vote_rcap 
Yiw
meer wow machinma + ik gitaar - film Vote_lcapmeer wow machinma + ik gitaar - film Voting_barmeer wow machinma + ik gitaar - film Vote_rcap 
Roelof
meer wow machinma + ik gitaar - film Vote_lcapmeer wow machinma + ik gitaar - film Voting_barmeer wow machinma + ik gitaar - film Vote_rcap 
zarozaki
meer wow machinma + ik gitaar - film Vote_lcapmeer wow machinma + ik gitaar - film Voting_barmeer wow machinma + ik gitaar - film Vote_rcap 
lostmind
meer wow machinma + ik gitaar - film Vote_lcapmeer wow machinma + ik gitaar - film Voting_barmeer wow machinma + ik gitaar - film Vote_rcap 
delvohii
meer wow machinma + ik gitaar - film Vote_lcapmeer wow machinma + ik gitaar - film Voting_barmeer wow machinma + ik gitaar - film Vote_rcap 
Stikky
meer wow machinma + ik gitaar - film Vote_lcapmeer wow machinma + ik gitaar - film Voting_barmeer wow machinma + ik gitaar - film Vote_rcap 
Iceskaarj
meer wow machinma + ik gitaar - film Vote_lcapmeer wow machinma + ik gitaar - film Voting_barmeer wow machinma + ik gitaar - film Vote_rcap 
archermexx
meer wow machinma + ik gitaar - film Vote_lcapmeer wow machinma + ik gitaar - film Voting_barmeer wow machinma + ik gitaar - film Vote_rcap 

Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

[ Bekijk volledige lijst ]


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 8. Dit aantal is bereikt op wo nov 04 2009, 13:39.
Statistieken
We hebben 27 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Noiquiloli

Alle gebruikers hebben in totaal 251 berichten geplaatst in 30 onderwerpen
Laatste onderwerpen
» Xfire!!!!!!!!!!!!!!!!!
meer wow machinma + ik gitaar - film Emptydo okt 30 2008, 19:10 van zarozaki

» Msn.......
meer wow machinma + ik gitaar - film Emptydo okt 30 2008, 01:29 van zarozaki

» [b]Mijn Site...............................[/b]
meer wow machinma + ik gitaar - film Emptydo okt 30 2008, 01:15 van zarozaki

» PIJNlijk wegguild
meer wow machinma + ik gitaar - film Emptywo okt 29 2008, 23:39 van grilbroodje

» het AoH guild filmpje!
meer wow machinma + ik gitaar - film Emptywo aug 20 2008, 02:54 van zarozaki

» filmke.............
meer wow machinma + ik gitaar - film Emptyvr aug 15 2008, 02:30 van zarozaki

» Login fout??
meer wow machinma + ik gitaar - film Emptywo aug 13 2008, 17:34 van lostmind

» vragen over AddOns?
meer wow machinma + ik gitaar - film Emptyma aug 04 2008, 19:06 van Yiw

» tijdje niks van mij late hore
meer wow machinma + ik gitaar - film Emptywo jul 30 2008, 11:46 van grilbroodje


meer wow machinma + ik gitaar - film

4 plaatsers

Ga naar beneden

meer wow machinma + ik gitaar - film Empty meer wow machinma + ik gitaar - film

Bericht  grilbroodje di jul 08 2008, 13:29

Lol ik heb dit net geplaats maar het ging niet LOL .. ok nog maar eens wat ik net heb geschreven dan -_- :
ik ga eerst nu werken aan roxanne-the police dan i can't stop losing you - the police en dan message in a bottle -the police, ..voor mijn can't stop losing you moet er zowieso iemand meehelpen uit de guild...verder heb ik gistren op lotro een liedje dat ik 1 jaar geleden in het echt had gemaakt es op abc gezet ( codetaal voor muziek ) , daarna kun je het spelen in the lord of the rings online met een instrument, heb wel maar op medium graphics gerecord : door wow gaat het zowieso al wat trager op mn pc + fraps vertraagt spel : muziek wordt niet goed gerecord .... in het begin zie je me in het echt gitaar spelen, nu ja had mn pyjama aan want ging net gaan slapen xD :p ah ja..da was zowat wat ik moest zeggen, als er nog wat vragen of dingen zijn die je wilt laten weten moet je het hier maar eens plaatsen

filmpje ik gitaar + ( lotro abc) : http://nl.youtube.com/watch?v=yPdsHtz5dm4
grilbroodje
grilbroodje

Aantal berichten : 44
Registration date : 01-07-08

https://www.youtube.com/clanmovies

Terug naar boven Ga naar beneden

meer wow machinma + ik gitaar - film Empty re: grilbroodje

Bericht  Furryon di jul 08 2008, 16:19

wow nice grilboordje Very Happy
je kan goed gitaar spelen man...
en die van lord of the rings is ook vet Smile
Furryon
Furryon
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 39
Leeftijd : 33
Registration date : 27-06-08

https://www.youtube.com\halo2online

Terug naar boven Ga naar beneden

meer wow machinma + ik gitaar - film Empty Re: meer wow machinma + ik gitaar - film

Bericht  lostmind di jul 08 2008, 18:08

ik heb de zelfde gitaar xD
je kan ook goed gitaar spelen btw, heb je les of zo?
lostmind
lostmind

Aantal berichten : 20
Registration date : 08-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

meer wow machinma + ik gitaar - film Empty Re: meer wow machinma + ik gitaar - film

Bericht  grilbroodje di jul 08 2008, 19:09

hmm jah, nu ga ik naar 3de jaar middlebare graad : 6 jaar gitaar nu, da liedje heb k vorig jaar gemaakt en is super makkelijk :p het is VOLLEDIG van mij hé :p , merci Smile
grilbroodje
grilbroodje

Aantal berichten : 44
Registration date : 01-07-08

https://www.youtube.com/clanmovies

Terug naar boven Ga naar beneden

meer wow machinma + ik gitaar - film Empty Re: meer wow machinma + ik gitaar - film

Bericht  lostmind wo jul 09 2008, 18:04

dat zecht me allemaal niks:p
ik heb geen les en speel nog maar 1,5 jaar gitaar.
zou je wat meer op je linker hand kunne filmen? kan ik het mezelf ook aan leren XD
lostmind
lostmind

Aantal berichten : 20
Registration date : 08-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

meer wow machinma + ik gitaar - film Empty Re: meer wow machinma + ik gitaar - film

Bericht  grilbroodje zo jul 20 2008, 19:07

lostmind schreef:dat zecht me allemaal niks:p
ik heb geen les en speel nog maar 1,5 jaar gitaar.
zou je wat meer op je linker hand kunne filmen? kan ik het mezelf ook aan leren XD
hmm kga nu nie weer hetzelfde filmen, tenslotte is het normaal met een "klem" , makkelijker : barré , maar dan heb je zo en staafje, maar heb het in de film en in mn abc zonder gedaan want anders wordt het beetje moeilijk de taal te schrijven met al die mollen en kruisen :p, in elk geval moet je barrés kunnen spelen, mn powertab edition is ook niet echt schitterend maar als ik die afwerk kan ik die msshn wel es plaatsen, maar wanneer, heb ik geen idee van :p
grilbroodje
grilbroodje

Aantal berichten : 44
Registration date : 01-07-08

https://www.youtube.com/clanmovies

Terug naar boven Ga naar beneden

meer wow machinma + ik gitaar - film Empty jahjah mensen!!

Bericht  Yiw ma jul 21 2008, 11:04

jahjah mensen! yepyeproductions heeft weer een nieuwe filmpje!! woohoo! Twisted Evil
in samen werking emt Aemillia (sorry alsik de naam vrkeerd schrijg) heb ik (Yiw) een mount optocht georganiseerd!\
allemaal kijken Arrow https://www.youtube.com/watch?v=0telcWHJCgg&feature=user I love you

danke shön Razz Razz Razz Razz Razz
Yiw
Yiw

Aantal berichten : 39
Registration date : 06-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

meer wow machinma + ik gitaar - film Empty Re: meer wow machinma + ik gitaar - film

Bericht  grilbroodje ma jul 21 2008, 14:04

Yiw schreef:jahjah mensen! yepyeproductions heeft weer een nieuwe filmpje!! woohoo! Twisted Evil
in samen werking emt Aemillia (sorry alsik de naam vrkeerd schrijg) heb ik (Yiw) een mount optocht georganiseerd!\
allemaal kijken Arrow https://www.youtube.com/watch?v=0telcWHJCgg&feature=user I love you

danke shön Razz Razz Razz Razz Razz
hmm weer van die srry , ***, muziek :p maar goed iedreen zijn smaak , lijkt mij eerder soort van hip hop , en ik vind dat dat een paar mensen zijn die denken dat ze stoer zijn :p, DENKEN, goed :p srry hé :p maar toch mooi filmpje hoor Smile nice al die mount Smile
grilbroodje
grilbroodje

Aantal berichten : 44
Registration date : 01-07-08

https://www.youtube.com/clanmovies

Terug naar boven Ga naar beneden

meer wow machinma + ik gitaar - film Empty dude zomfg

Bericht  Yiw ma jul 21 2008, 19:02

grilbroodje schreef:
Yiw schreef:jahjah mensen! yepyeproductions heeft weer een nieuwe filmpje!! woohoo! Twisted Evil
in samen werking emt Aemillia (sorry alsik de naam vrkeerd schrijg) heb ik (Yiw) een mount optocht georganiseerd!\
allemaal kijken Arrow https://www.youtube.com/watch?v=0telcWHJCgg&feature=user I love you

danke shön Razz Razz Razz Razz Razz
hmm weer van die srry , ***, muziek :p maar goed iedreen zijn smaak , lijkt mij eerder soort van hip hop , en ik vind dat dat een paar mensen zijn die denken dat ze stoer zijn :p, DENKEN, goed :p srry hé :p maar toch mooi filmpje hoor Smile nice al die mount Smile

dude zomfg het is Drum n Bass... jij houd cker van linkin park ofzo...
Yiw
Yiw

Aantal berichten : 39
Registration date : 06-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

meer wow machinma + ik gitaar - film Empty Re: meer wow machinma + ik gitaar - film

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum